Snart helg igen


En knoppig cyklamen....

Idag efter jobbet blev det en sväng till affären för att ladda upp lite mat inför helgen och istället för lösa blommor köpte jag en vit cyklamen, tycker de är så fina :) När jag stod i kassan och skulle betala hade jag inte plånboken i väskan, vad pinsamt och inte visste jag vart jag hade lagt den men jag åkte hem och på köksbänken låg den. Vilken lättnad!!!! och sedan var det bara att cykla tillbaka i regnet, härligt ;)

Mannen är bättre från förkylningen och är åter på jobbet och jag har peppar peppar klarat mig än så länge!!!
Vädret i Skåneland är inte mycket bättre...regn och åter regn :(

Tänk att det i morgon redan är fredag igen, begriper ni var dagarna och veckorna tar vägen???
Skönt ska det i alla fall bli med några dagar ledigt igen :)))

Hoppas ni har en bra torsdag
Kramen
Ann-Louise sa:

Cyklamen lyckas jag aldrig med trots att jag vet att de ska ha isvatten och vattnas på samma ställe så inte knopparna ruttnar.



Skoj att vi valde samma rubrik idag -kan det vara så att vi längtar efter helg??



Kram

2010-10-28 @ 19:19:54 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0