Rosa bandet


För bröstcancerfonden....

Visst vill man stödja detta, köpte mitt rosa fina band idag :o) Ahlgrens rosa rattar köptes i fredags och med dem stöder man också bröstcancerfonden. När jag köpte bandet idag fick jag också med ett kort som ska hängas vid duschen där man ska bli påmind att känna på rätt sätt på brösten en gång i månaden och jag måste säga att jag är väldigt dålig på det :( Får se om denna lilla grej kan påminna mig för visst är det viktigt att man kan upptäcka detta i tid.

Mannen jobbar idag då de ska ha inventering i morgon, tydligen lite att göra innan dess. Själv tog jag bilen för en tur till VÄLA i Helsingborg, först skjutsade jag mannen sedan tog jag en annan väg till Helsingborg men fråga inte mig hur jag åkte för fel kom jag och jag kunde inte vända tillbaka förrän jag kom till Landskrona!!!
Jag har inte kunnat släppa Ann-Louises kängor som hon köpt, så idag har jag investerat i ett par likadana ;o) Hoppas det var okej Ann-Louise!!!???

Nu ska jag plocka lite i lägenheten för snart ringer väl mannen och vill bli hämtad.
Ha en skön söndag och ladda batterierna för en ny arbetsvecka.

Kramen
Eva Blixman | Fotograf sa:

Tack! :o)

Tillsammans kan vi göra skillnad.

kram Eva

2010-10-05 @ 13:48:18 | http://blixman.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0