Myskväll med ljus och gottis


Mysiga fredag....

Nu sitter mannen och jag i soffan och myser framför tv:n och snart blir det IDOL. Jag blev faktiskt lite paff att Alice hoppade av för jag tyckte hon var så bra :(
Jag hade bestämt att inget godis denna helg men vad gjorde jag, jo cyklade bort till affären och köpte en påse med blandat smått och gott ;)

Hoppas ni också har en mysig kväll
Kramisar
Ann-Louise sa:

Ja men du cyklade ju till affären så då är du väl kvalificerad till godisätning??



Snö här med nu!



Kramar

2010-10-22 @ 20:20:31 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Camilla sa:

Ja...vad snopet!

Men huvudsaken är att hon känner själv vad som är bäst för henne.

På detta vis minns man ju henne så det kan ju gå bra för henne ändå.

Vilket myspys ni hade det igår.

Kram på dig!

2010-10-23 @ 11:46:53 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0