Godmorgon Lördag


Ny tavla med fin text......

En ny dag och nya möjliheter....ja det känns faktiskt lite bättre. Efter gårdagens tömning av tårar hoppas jag nu hitta tillbaka till glädjen, för den finns det vet jag. Jag har så mycket att vara glad och tacksam över och det finns dom som har det värre så varför sitta här och tycka synd om sig själv ;)
Jag pratade med en jättetrevlig kvinna igår på jobbet, därför blev jag lite sen med övriga sysslor men det ordnade sig ändå. Hon påminde mig om att det bara är jag själv som kan ändra på hur jag mår och känner och hon tyckte jag skulle tänka på vad jag ville göra i framtiden och verkligen satsa på det, för vill du så kan du!!!

Jag har planer på att starta ett eget och ju mer tiden går så är det verkligen vad jag vill. Jag vill jobba, utvecklas och ha kul på mitt jobb men detta kräver mycket arbete men herregud tid är ju det ända jag har numera och jag vill ju känna att jag gör något bra och känna att jag faktiskt kan och få känna mig behövd. Detta har faktiskt tagits ifrån mig på sista tiden, tänker ofta att jag är faktiskt ingen idiot för jag kan mitt jobb!!!!

Nu ska jag ta tag i dagen och börja städa av här hemma lite.
Tack alla för era styrkekramar ni skickat till mig....ni ska veta att det värmer men igår grät jag ännu mera när jag läste era fina ord ;)

Ha nu en skön dag
Kramisar
Emma sa:

Klok kvinna som sa detta till dig!!



Skönt att läsa att du känner dig lite bättre. Ibland kan de vara så skönt att bara få tömma ur sig gråt som man länge haft inom sig!

Ibland är de riktigt skönt att få gråta en skvätt ; - )



Önskar dig en fin & mysig lördag! Hoppas solen strålar även hos dig!



Stora Kramar



Ps. Tavlan är superfiiin!!

2010-10-16 @ 11:21:23 | http://jemsi.blogg.se/
cecce sa:

Skönt att du mår lite bättre!

Tycker absolut du ska försöka satsa på något eget.

Du har så mycket kunskap, så många kvaliteer och lust att jobba.

Go for it!!

Kanske lättare sagt än gjort men jag tror att bara du kommer på vad du vill göra så...

Försökte ringa på din mobil...vet inte om det var rätt nummer men...

Hör gärna av dej!



Kramar

2010-10-16 @ 12:36:31 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Paulina sa:

Men kära vän, visste inte att du var så nere...

Du om någon borde ju verkligen starta café eller liknande som är så bra på att baka o laga.

varm kram Paulina

2010-10-16 @ 12:37:13 |
jessi sa:

Helt rätt att våga göra sina drömmar verklighet! Vi har det här livet och det kommmer inte i repris. So go for it!



KRAM

2010-10-16 @ 12:57:43 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0