Ett litet paket


Present....

God morgon denna söndag!
Som jag berättade igår så skulle jag hämta ett paket och det var detta som fanns i paketet :)
Det var bokklubben Månadens bok som ville ge mig en liten present på en bok och en fin Marimekkoskål utan några krav på vidare köp och det tackar vi för.
Själv känner jag inte till boken men den skulle vara mycket bra sa tjejen som ringde, jag är en periodare i bokläsning och nu var det ett tag sedan jag läste så det kanske är dags igen ;)

Tyvärr så är vädret inte alls något vidare i dag, disigt och även lite regn kommer från den gråa himlen :(
Jag hade tänkt ta kameran med mig ner till havet för att fotografera lite men nu känns det inte lika lockande...
Kanske dock ett perfekt tapetserar väder för idag ska de fem våderna upp om bara mannen ville vakna för han sussar fortfarande så sött ;)

Må så gott denna söndag
Kramen
Camilla sa:

Men det kan bli fina bilder då det är grått ute också.

Huvudsaken är att det inte regnar.

Idag har vi sol :)

Och endast Camilla är vaken :)

God morgon!

2010-10-10 @ 09:47:29 | http://cammo69.blogspot.com
Ann-Louise sa:

Berätta sen hur Ranelids bok var. Har länge funderat på att läsa något av honom för han faschinerar mig på något konstigt vis...



Kul med hemmafix och tapetsering! Vill se bilder sen.

Klart vi ska ses om du och Cecce kommer upp, vore ju jättekul!!



Kram och ha en fin söndag!

2010-10-10 @ 10:11:33 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
jessi sa:

Svar- nej det finns inget att göra, bara vila och ta vara på stunderna som man mår lite bättre. De finns de som har hyperemesis som är inlagda på sjukhus för de behåller ingen mat alls. Jag behåller det jag äter på kvällen o det är bra! Jag har medicin o utan den skulle jag vara ännu sämre.

Ca 1 procent av gravida får det här o det kan bli bättre varteftersom men det är individuellt. Jag är glad att jag i alla fall orkat göra lite saker ibland, hade ju 2 månader då jag var helt däckad dygnet runt.

Gulligt av dig att bry dig, tack för omtanken!



KRAM

2010-10-10 @ 11:03:23 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0