Doftande liljor


Så fina....

Dessa liljor köpte jag till förra helgen och dom är fortfarande lika fina men jag tycker nästan att dom doftar för mycket just nu men jag vill ju inte slänga dom ;)
Måndagen har gått bra men jag är fortfarande lite låg, hoppas den glada Susanne snart är tillbaka!!!
Idag har solen hållit sig borta och just nu är det riktigt grått ute :( Får se om det kan bli en kvällspromenad ändå....??

Hoppas ni har en bra måndag
Kram

Update: Det blev en rask promenad på 50 minuter, hurra vad jag är duktig ;o)
ansepanse sa:

sådana liljor är underbart vackra och vad duktig du är med en rask 50-minuterspromenad

kramar

2010-10-18 @ 20:20:18 | http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0