Vilket väder!!!


Havet kan ju vara ljuvligt.....

Att bo vid havet denna årstid är inget vidare för idag blåser det och regnar och dessa havsvindar som är så kalla och fuktiga avskyr jag. Kan nog aldrig vänja mig!!!!
Jag tycker om julen men att istället få åka till Thailand och komma hem i mars skulle inte göra mig ett dugg för jag är sååååå trött på detta väder :(
Jag visste ju innan att Skåne skulle vara så här men jag hade hoppats att det inte var fullt så här tråkigt!!!

Nu har jag bara ett par veckor kvar på detta vikariat och tjejen som varit mammaledig kommer tillbaka, blir ju roligt att gå hemma i januari, februari om vädret är så här :(
Tycker det är så tråkigt med dessa vikariat för man hinner lagom lära sig och få nya vänner för att sedan sluta :(
Hoppas att det dyker upp något annat jobb, annars blir jag nog tokig!!!

Ha en bra eftermiddag och kväll
Kraaam
Ann-Louise sa:

Nästan så jag skulle vilja byta väder med dig idag för här yr blötsnö runt med kraftiga vindar. Usch för det med, hade stannat inne idag om jag inte hade min nageltid bokad!



Ja här är det hockey många dagar faktiskt, men det är superskoj för det mesta. Gäller bara att utfodra sonen med mängder med energi också, han äter som en häst ;-)



Nu ska jag dricka lite glögg och värma mig! Lättglögg dock!



Kram

2010-11-23 @ 15:31:44 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0