Stjärnor och utmaning



Söta stjärnor.....

Dessa små keramikskålar köpte jag på Granit och är tänkta till russin och mandel, hade inga bra till detta då jag köpt nya vita glöggmuggar. Dessutom var dom superbilliga och jag älskar billigt ;)

Här ska nu fortsätta att städas för att jag senare ikväll ska få mysa framför tv:n och IDOL, dock ensam då mannen fortfarande är kvar i Norrköping.

Jag har fått en utmaning av Ann-Louise som jag ska ge mig på här:

4 Tv-program jag ser:
* Halv åtta hos mig
* Desperate Housewives
* Grey´s Anatomy
* Idol

4 saker jag gjort idag
* Jobbat
* Handlat
* Städat av det värsta i lägenheten
* Bloggat och kollat in facebook

4 saker jag längtar efter
* Mina älskade söner
* Just nu mannen som är i Norrköping
* Julen
* När julen är över vill jag ha vår och sommar fort, fort....

4 saker på önskelistan
* Att det kommer att gå bra för sönerna med både jobb och pluggande
* Att vi får vara friska och må bra
* En resa till värmen, gärna Bali
* En större lägenhet eller hus med en alldeles speciell läcker planritning

4 saker jag avskyr
* Människor som inte kan stå för det de gör eller säger
* Spindlar
* Att man inte kan glädjas åt andra
* Blåsten i Skåneland

4 personer jag utmanar
* Cecce
* Linda
* Anna
* Bella

Önskar er alla en mysig fredag
Kramen



Camilla sa:

Kul med listor. Man får liksom veta lite om er då :)

God morgon!

2010-11-06 @ 08:27:41 | http://cammo69.blogspot.com
Annas inspiration sa:

hej hopp!



Vilken trevlig lista, den ska jag försöka ta tag i.

Hoppas du mår bra i dag, vad ska du hitta på? När kommer mannen din hem?



KRAM

2010-11-06 @ 09:07:42 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0