Skogen


Fin även på hösten....

Efter våran lilla utflykt i söndag så blev den en del bilder, här är en bild från skogen som var så fin med alla sina röda löv på backen :)

Då har man jobbat igen och nu ska jag sätta en deg på några nya limpor jag hittat ett recept på, så vi får se om jag lyckas.....!!!
Några maskiner ska också tvättas innan jag slänger mig i soffan för alla tisdagens favoritprogram ;)

Jag vill också passa på att säga GRATTIS till min kusin Linda som fyller 25 år idag :)

Kramar till er.
Carolines hemligheter sa:

Vad kul att Linda är din kusin, det hade jag ingen aning om! Tänk att även bloggvärlden är så liten ;-)



Har du möjligtvis något recept på bröd som är (väldigt) enkelt, igår köpte jag mig en kavel så nu MÅSTE jag börja använda min Kitchen Aid men jag blir ju nästan lite skakig i benen endast av att tänka tanken på att jag skall baka ett "riktigt" bröd :-) Måste mjukstarta lite känner jag, att baka kakor är inga problem men bröd känns så komplicerat...



Ha en skön tisdagskväll, kramar!!!

2010-11-16 @ 17:00:32 | http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0