Mitt lilla hus


Sååå fint...

Jag är så nöjd med mitt lilla hus som jag köpte i somras, lyser så fint på byrån i hallen och jag gillar att denna har glödlampa istället för värmeljus :)

Idag har jag varit hos frissan igen, klippt mig och färgat mig röd röd röd ;)
Så nöjd och vilken lyster, skillnad från mitt riktiga råttfärgade hår!!!
Har nyss pratat med min vän som är i Fillipinerna, perfekt att kunna prata genom FB fast man är så långt ifrån varandra. Jag är så glad för din skull och önskar er alla lycka :)

Nu måste jag plocka lite här hemma innan vi hittar på något annat.
Ha en jättebra dag
Kramen
Emma sa:

Hej gumman! : - )



Underbara lilla hus! Beställde ett från Ellos & som snart kommer med posten. Tänkte pryda Göte-Linas rum med detta i fönstret!



Nu vill jag se bild på dig snygging! ; - ) Håret låter superfint!



Stora Kramar

2010-11-13 @ 13:37:19 | http://jemsi.blogg.se/
Emma sa:

Det var väl att du betalt samma för huset : - ) Annars kan man lätt reta sig! Hihi!



Hoppas ni får en mysig kväll du & maken din!



Kramar i massor

2010-11-13 @ 16:53:44 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0