Julen närmar sig


Mysigt.....

Ja då var det fredag igen, veckorna bara rusar iväg och snart är det även jul :)
Idag ska jag fixa det sista inför advent, de flesta stjärnor är uppe men jag har ett fönster till att fixa idag efter jobbet. Måste även köpa mig en stor fin vit julstjärna och en adventshyasint på vägen hem idag. Tänk att man har små saker som alltid måste vara till julen ;)
Denna tomte som jag köpte på Ullared har redan fått sin plats på byrån i hallen, lite tidigt med tomtar redan för dom brukar jag ställa fram till lucia men denna söting fick vara framme lite tidigare ;)

Nu är det dags att bege sig ut på cykeln för att jobba ett par timmar.
Ha en bra dag och så ses vi senare idag

Kramen
Milla sa:

Det är ju en sån liten lyckovätte...han kan nästan stå framme året runt :)

2010-11-26 @ 10:57:02 | http://memillakilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0