Första julklappen

I svart, grått och vitt....

Igår slog jag in den första julklappen och det blev ett svart, grått och vitt paket, gillar dessa snören som det står god jul på och är köpta på Gekås i Ullared :o)
Man kan tro att bilden är svartvit men så är inte fallet ;o)

Denna eftermiddag ska jag prova att baka en ny kaka med saffran i, spännande att se hur resultatet blir.

Resan som planerades till Norrköping blir det inget av med, mannen och sonen har fullt upp med lägenheten och tågresan har dom höjt priset på nu i sista minuten. Trodde faktiskt att resorna skulle bli billigare ju närmare man kom men tji fick jag för det men det gör inget för jag börjar tycka det är ganska skönt här i min ensamhet :)

Vill också här på bloggen skicka en hälsning till en av mina bloggvänner som råkat ut för något fruktansvärt, tänker på er och sänder en massa styrkekramar från Skåneland :(

Kram alla vänner och ta hand om er.

Gabriella sa:

Åk till Norrköping nästa helg istället när jag är där! =)

2010-11-04 @ 18:03:10 | http://gabriellamalki.blogg.se/
Eva sa:

verkligen fint!!!! vem ska få den klappen?? =)

2010-11-04 @ 22:13:03 | http://evapinglans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0