Vart tog denna dag vägen


Söta blomster.....

Oj vad fort denna dag gick!
Vi åkte en sväng till Väla shoppingcenter, vill så gärna ha något fint till sonens student. Hittade mycket fint men tyvärr inte lika fint på mig ;o) Köpte i alla fall en blå/turkos/vit tunika KappAhl som jag tyckte var fin till jeans eller vita leggins. Mannen ville också till Biltema, inte min favoritbutik kanske men mannen hade ju gått med mig och kollat kläder så det var bara att hänga på ;o) Fick även vara med om värsta åskskuren, så det regnade!!!! Annars har det varit en riktigt varm dag, nästan så att man önskade lite blåst ;o)

Nu har jag precis beställt lite roliga saker från Tårtdecor för nu ska det bli muffinsbak med fina sugarpaste blommor!!!! Om jag nu lyckas ;o)

Idag visar jag blommor som fotades på vår promenad, jag vet!!!! Jag och mina blommor ;o)
Nu ska här snart börjas med mat....inte så hungrig då vi åt på Mc Donalds till lunch men något ska man väl få ner.
Ha en fortsatt trevlig Pingstafton

Kram Kram

Ingegerd sa:

Väla e kul! Biltema not! Männens lekplats, men som sagt, ibland får man offra sig. Själv har jag tillbringat em i solstolen. Det var efterlängtat!

2010-05-22 @ 20:49:45 | http://hovdamen.bloggplatsen.se
Ingegerd sa:

Ojdå, så många kilon på så få veckor! Borde kanske gå med i Viktväktarna istället....



Har hållt på med LCHF-kost i 3 år men går aldrig ner i princip, bara marginellt....

2010-05-22 @ 21:47:14 | http://hovdamen.bloggplatsen.se
Camilla sa:

Ja...tänk vad en dag går fort.

Man hinner inte så mycket på en dag.

Vilka vackra bilder!!

Ha det bäst!

Kram!

2010-05-23 @ 08:24:32 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0