Vackert ogräs


Åhhhh vad maskrosorna blommar.....

Fotade maskrosor för ett tag sedan och visst är dom fina, fast det igentligen är ett riktigt ogräs som växer överallt.
Ligger här i soffan med datorn och lite godis har jag ätit, jag vet att jag ska låta bli men ibland går det inte ;o)

Har pratat med min vän som varit i Italien i en vecka, det hade varit soligt och varmt. De åkte med Ryanair och resan kostade nästan inget, var inne på deras hemsida och kollade och det fanns många resmål jag skulle kunna tänka mig. Någon som vill följa med?

Tror att jag snart kommer att krypa ner under täcket med mina härliga tidningar som kom i veckan.
Hoppas ni har en mysig kväll.

Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0