Tröstäter


Sååå gott med Geisha.....

Ja då var det gjort, jag har sagt upp mig från detta jobb!!! Vet inte om jag kan säga att det är skönt, kommer sakna de vänner som jag fått där och vad kommer hända i framtiden, kommer jag någonsin få något jobb igen???? Jag sa till mannen, nu tänker vi positivt och det ordnar sig alltid.
Har varit i kontakt med en chef här i Höganäs som behöver personal så vi får hoppas jag kommer till något bättre eller är det jag som är helt dum och konstig!!!!?????
Så i morgon blir det att ta kontakt med arbetsförmedlingen, där har jag varit en gång i hela mitt liv och då fick jag typ bara vara arbetslös i tre dagar, kan man ha en sådan tur denna gång också. Det värsta är när man säger upp sig själv är att man har 45 dagar karens :o(

Känner mig nu tom i hela kroppen, ligger här i soffan och tröstäter och grubblar. VAD HAR JAG GJORT?
Ja det är så dags nu ;o)

Ha en fortsatt bra dag och håll tummarna att det löser sig för mig
Kraaaaam
cecce sa:

Hej vännen...

Som jag ser det gjorde du rätt!

Såg hur dåligt du mådde, och det är det inte värt.

Nu tycker jag du ska blicka framåt. Grubbla inte för mycket utan du ska se att det ordnar sig!!



Försökte ringa dej tidigare i dag...



Kramar

2010-05-17 @ 15:53:06 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Marie sa:

Klart det ordnar sig med jobb!!!

Man måste våga för att vinna! och det gjorde du.

Försök att släppa det där, sluta grubbla och gå vidare.

Jag håller båda mina tummar och hoppas att du snart får ett nytt arbete och andra "roligare" saker att tänka på!

kram!<3

2010-05-17 @ 18:56:06 | http://sjovreten.blogg.se/
jessi sa:

Bra gjort!!! Man ska gå på magkänsla, livet är för kort för att vantrivas på jobbet!

Jag tror det ordnar sig för dig!



KRAM

2010-05-17 @ 23:05:10 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0