Söndag med Magnoliablommning


Sååå vackert träd.....

Ingen sol i sikte denna söndag, vet inte vad jag ska hitta på. Jag är så sugen på att baka lite onyttiga kakor för det är den bästa terapin för mig men jag får ju inte äta nu när volangerna ska bort och jag kan verkligen inte låta bli när jag känner doften av det nybakade ;o)
Jag känner mig så besviken på allt, försöker att få träffa min vän men hon är också så besviken och vill tydligen inte träffa mig. Det kan jag förstå men är man oskyldig då kan det väl inte vara så svårt att prata med varandra, detta får mig att känna att det kanske var sant :o( Jag är så förvirrad och jag mår verkligen inte bra, varför ska vi människor hitta på saker för att skada varandra eller är det inte påhitt????????? Vuxna människor som beter sig som barn på en arbetsplats, mår så dåligt att man kan säga vad som helst och sedan inte stå för detta. Jag blir spyfärdig, själv är jag sanning själv. Jag kan helt enkelt inte ljuga, jag tänkte att när jag shoppade alldeles för mycket på Iittala outlet igår så skulle jag inte berätta om allt för mannen men det gick inte. Jag tycker inte om människor som ljuger och varför skulle jag då ljuga själv???? Men då ingen annan törs stå för vad dom sagt så blir det ärliga jag som råkar illa ut i slutet och det är så orättvist :o(
Dom ska väl få fortsätta med sitt baktal, irritationer, smågnabb, ilska, frustration, toppstyrning och få fortsätta tycka allt är så bra men mig lurar dom inte. Dom mår inte bra och är så rädda det fick jag till mig från början, dom var som små iglar och ville tala om hur dåligt dom mådde men nu var allt bara på skoj och det skulle jag förstått. Ni lyckades bli av med ytterligare en arbetskamrat och det kommer att bli fler om ni fortsätter så här. Ledningen tror att ni mår så bra, säger vad ni tycker och älskar erat jobb och är det så ni vill ha det, varsågoda men släng inte över erat gnäll på nya medarbetare som brinner för sitt jobb och verkligen vill att det ska fungera.
Jag vill må bra och jag älskar att arbeta och utvecklas men nu säger jag upp mig och hoppas verkligen att jag får ett nytt jobb snarast. Tänk vad bra denna Skåneflytt blev.......snyft!!!!!!!!!!!


Ha en bra dag och hoppas jag nu inte har skrivit för mycket så att jag får skit för det också. Jag mår bra av att skriva av mig men får jag må bra????????

Kraaam
Camilla sa:

Ååå,vännen.

Jag lider med dig.

Skulle jag vara du skulle jag ringt upp henne och berätta din version.

Kan ju inte bli värre,bara bättre.

Ha det bäst!

Kram!

2010-05-16 @ 11:13:40 | http://cammo69.blogspot.com
Ann-Louise sa:

Usch så jobbigt du har det, det skulle ju bli bra i Skåne. Synd att det finns människor som ska förstöra för en. Men ni måste ju prata ut och reda ut allt. Annars kommer du bära med dig detta länge även om du säger upp dig.



Vad kul att träffa Cecce igen och mysa på landet med getter! Magnolian ser underbar ut!!



Ta hand om dig nu.



Stora kramar

2010-05-16 @ 13:33:50 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Milla sa:

Vilken otur du haft som hamnade bland dessa människor som fått dig att må så dåligt. Tänk på att det är inte dig det är fel på, det är dom!!!

Ha en skön söndag. Hade tänkt gå på loppis i Viken men det blev inte. Gillar du loppisar?

Kram!

2010-05-16 @ 14:24:53 | http://memillakilla.blogspot.com
Ingegerd sa:

Oj, vad jag känner igen mig! På min arbetsplats har vi haft, och har, så mycket sktitsnack o baktaleri så jag blir helt matt o ledsen....Älskar mitt jobb men ibland är det sååå jobbigt. Hoppas bara att de som börjar nya inte halkar in i detta utan lyckas vända den negativa trenden.



Hoppas det vänder snart!

2010-05-16 @ 15:11:23 | http://hovdamen.bloggplatsen.se
Ingegerd sa:

Ha, ha, jag förstår vad du menar!



Trevlig blogg du har förresten, kommer gärna tillbaka!



Ha en skön söndag!

2010-05-16 @ 15:28:23 | http://hovdamen.bloggplatsen.se
Emma sa:

Folk som pratar strunt mår inte väl själva & det är väldigt tråkigt att dom ska dra in andra i sitt fördärv : - (

Hoppas ni får rett ut detta snarast så att du kan släppa de!



Nu önskar jag dig en skön söndag min vän!



Många Kramar

2010-05-16 @ 15:56:06 | http://jemsi.blogg.se/
cecce sa:

Väl skrivit!!!!



Din stackare...

Du gör rätt som säger upp dej. Lovar att du kommer hitta något bättre snart!!



Konstigt mail...vaddå inte någon vinst på flera år? Vi får väl se om de hör av sig igen. Nästa gång jag är på C.Syd ska jag gå in i butiken och fråga...



Vi hade verkligen mysigt igår. Jag är fortfarande kvar här hos föräldrarna och myser. De har kommit hem så nu kan jag släppa get-eländet:-)



Ha det nu så bra. Skit i det gamla och blicka framåt!!!



Kram

2010-05-16 @ 16:13:02 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Cia sa:

Hoppas du snart hittar ett nytt och mycket trevligare jobb. Förstår att du säger upp dig, man ska inte behöva må så dåligt av sitt jobb.



Kram

2010-05-16 @ 16:32:07 |
monkan sa:

Du är värd något bättre. Du hittar säkert något annat som du vill. Håller tummarna kram på dej och vi ses väl snart hoppas jag.

2010-05-16 @ 18:08:45 |
Annas inspiration sa:

Åh fina,

vad TRÅKIGT! kvinnliga arbestplaster (för det är det väl?!) är i bland HEMSKA & du ska inte ta en massa skit. Så fult att börja lägga över en massa sörja på dig som är ny men det är så typiskt & Vanligt!



Klart du är värd bättre!

Varma kramar

2010-05-16 @ 18:46:38 | http://annasinspiration.blogg.se/
soffie sa:

otroligt vackra blommor älskar magnolian ,

hoppas du haft en underbar helg

2010-05-16 @ 20:00:25 | http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0