Nu har jag släppt ut katten


Gårdagens skogspromenad.....

Nu går det inte längre! Idag har jag släppt ut katten, nu får han vara ute så mycket han vill. Han har skrikit vid det öppna fönstret hela natten, haft ner krukor och lampor. Det fungerar inte att ha det så här då hela mitt fina hem blir förstört. Hoppas verkligen detta fungerar och han håller sig här omkring, blir lite orolig att något ska hända mitt lilla gull. Kan se honom genom fönstet hur han hoppar och skuttar därute på gräset :o)

Det blev en lång promenad igår, gick ca 15000 steg så sammanlagt blev det 21000 steg denna dag :o)
Har precis skrivit ett CV på ett jobb som verkligen lockar mig, skulle passa mig perfekt. Måste postas idag och hoppas verkligen de hör av sig så fort som möjligt, annars har jag idag en anställningsintervju här i kommunen. Spännande!!!!!
Idag är det mulet men varmt här i Höganäs, städning står på schemat.

Kram alla fina
Annas inspiration sa:

Hej hej!



Lycka till med jobbsökandet!

Massor med kramar

2010-05-20 @ 12:51:29 | http://annasinspiration.blogg.se/
Emma sa:

God kväll!



Hur gick de på intervjun? Hoppas på bra & att de är rätt denna gång! : - )



Katter kan bli galna om dom är vana vid att gå ut och inte får gå ut. I know ; - ) Har han kommit tillbaks?



Kramar i tusen

2010-05-20 @ 17:38:38 | http://jemsi.blogg.se/
Emma sa:

Gå ut och kalla på honom med godisar! Då kommer han säkert : - ) Katter är ju väldigt egna men jösses vilka kärleksfulla varelser dom är!



MYS & NJUT i fulla drag Susanne!



Kramisar

2010-05-20 @ 18:03:28 | http://jemsi.blogg.se/
Camilla sa:

Hoppas verkligen att du får jobbet.

Katter ja....förstår att han ville ut.

Vem vill inte det i detta fina väder.

Just ja...ni har ju inte lika fint som vi ;)

Men jag trodde det skulle bli regn för ett tag sedan men de mörka molnen försvann.

Nu är det fint igen.

Ha det bäst!

Kram!

2010-05-20 @ 18:09:54 | http://cammo69.blogspot.com
cecce sa:

Hej vännen!

Jag hinner inte riktigt med att läsa bloggar och kommentera så mycket som jag skulle vilja just nu:-(

Har läst i kapp lite här hos dej! Fina härliga bilder som vanligt:-)



Vilken otur det där med uppsägningstiden!!

Oj...det skulle man klart tänkt på.

Mannen din fick väl ännu mer ont i magen nu:-)

Är dock säker på att det löser sig.

Håller tummarna hårt för att du ska få det jobb du söker!!



Ha det så bra som du kan!



Kramar

2010-05-20 @ 18:49:39 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0