Njutning vid bryggan


Så härligt.....

Nu har jag varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig, inte det enklaste kan jag säga ;o)
Och förstås så måste det bli strul, då jag inte är uppsagd från min tjänst i Söderköping förrän den 1/6 så får jag inte börja stämpla förrän då, yeeeees!!!! Tänkte då inte alls på det då jag skickade in min uppsägning för länge sedan och det hade blivit något fel på de datum jag skrev och det fick jag inte veta förrän igår, tre veckor efter jag skickat in pappret. Ska då även först ha en karenstid på 45 dagar, så det blir att leva fattigt denna sommar.
Det kanske inte var ett så bra beslut detta, hoppas verkligen det dyker upp ett jobb till mig snarast.

Efter detta besök gick jag ner till bryggan och hade det skönt, så varmt och solen var så härlig. I vattnet sprang det några barn som tyckte att det var ganska kallt.
Efter någon timme försvann solen och jag gick hemåt, ringde A-kassan för att se om det gick att använda dessa karensdagar fram till den 1/6 men det gick inte :o(
Imorgon väntas ett jobbsökande så vi får hålla tummarna att det blir något.

Annars denna eftermiddag ska jag träffa Pia från jobbet och vi ska gå ut och gå en lång runda.....;o)

Hoppas ni har det bra
Kraaam
Bella sa:

Vilka ljuvliga bilder, det har ju varit en helt underbar försommardag idag :)



Så trist med din uppsägning, inte kunde du veta att det skulle påverka dig så här... Håller alla tummar för dig imorgon!!



Kramar Bella

2010-05-19 @ 21:37:30 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Camilla sa:

Vilka otroliga vackra och underbara bilder.

Nogger mint?

Mums!

Ha det bäst!

Kram!

2010-05-19 @ 21:40:21 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0