Njut en smula


Härliga stränder i Ängelholm....

Njuta är precis vad jag gör idag. Först blev det att kolla lite i staden Ängelholm och sedan körde jag ut till havet och gick där på stranden, det blåste ganska mycket så jag sökte lä vid sanddynorna och där låg jag i sanden och solade mig ett tag. Härligt men ensamt, åkte sedan mot Höganäs igen där jag gick en promenad för att öka på stegen i stegräknaren och nu har jag suttit på balkongen. Har fått lite fin färg i ansiktet :o)

Snart kommer mannen hem och ska då även laga lite mat, köttfärssås får det bli idag. Sedan blir det väl lite småplock och klockan 21 väntar Grey´s Anatomy på 5:an. Man kanske skulle se hur det går för Anna också men inget går före Grey´s för min del ;o) Hoppas givetvis att du går vidare!!!

Hoppas ni har en lika skön dag som mig och jag hoppas solen stannar här i Skåne länge nu :o)
Kram alla söta
cecce sa:

Hej!

Vilka härliga bilder!!!

Tack för att du ringde...

Hörs i morgon!

Kram

2010-05-26 @ 20:53:02 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Anna sa:

Hej! Åh vilka vackra bilder! Tack för din kommentar i min blogg! :)

Kram Anna

2010-05-26 @ 21:35:10 | http://dromvillan2009.blogspot.com
Annica sa:

Härligt att njuta av allt det vackra,

blir lite avis att du har så nära till

vatten,men jag njuter av dina fina bilder.

Ha det riktigt gott o forsätt njut.

Kraam

2010-05-26 @ 21:41:29 |
Carolines hemligheter sa:

Vad skönt med en riktig "njuta-dag"! Det behöver man emellanåt (läs; ofta) för att ladda batterierna och bara vara i nuet. Hoppas att du haft en avkopplande kväll också, kramar!!!

2010-05-26 @ 22:25:16 | http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0