Ledig onsdag

Många många påskliljor....

Idag vaknade jag halv tio och det var riktigt skönt att äntligen få sova ut. Vännen Magnus ringde och vi pratade ett bra tag, han åker till Italien idag och jag känner mig riktigt avis ;o)

Ute är det mulet och det känns riktigt kallt men jag måste väl ut på mina promenader i alla fall, det finns väl inget dåligt väder utan bara dåliga kläder eller vad sa vi ;o) Den första veckans steg blev ca 150 000 och jag har som mål att försöka gå 20 000 steg om dagen och blir det flera så gör det inte så mycket ;o)

Annars denna dag kommer jag att städa, tvätta, läsa, blogga och ha det riktigt skönt :o)

Hoppas ni också får en riktigt bra dag
Kramisar
Gabriella sa:

Det är sånt som tiden får utvisa.

Kommer sakna dig också!



Kram

2010-05-05 @ 14:29:25 | http://gabriellamalki.blogg.se/
cecce sa:

Hej!

har försökt att ringa dej på din mobil men kommer inte fram. Har du bytt nummer???

Maila mej dina nummer är du snäll, så jag kan ringa!!



Kramar!

2010-05-05 @ 14:42:25 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0