Hit ska jag också snart


Träffa vargen......

Läste ett repotage om Gynning som varit i Kolmården och träffat dessa vargar. Tänk att jag blivit bjuden att få följa med en god vän hit i sommar och också träffa dessa vargar. Jag kanske också kan få en puss och bli nedbrottad på marken för dom är ganska livliga har jag hört ;o) Ska i alla fall bli superspännande!!!
Dock kommer jag nog inte att ha en kort kjol på mig ;o)

Ännu en ledig dag och idag måste jag städa. I eftermiddag blir det en sväng till frissan igen för lite mera slingor.
Vädret ser ganska mulet ut men en liten promenad ska det väl bli. Ikväll väntas vägning på Viktväktarna igen, tror inte att det hänt så mycket då jag syndat ganska mycket denna vecka. Förstår inte att jag inte kan låta bli dessa sötsaker :o( Men det är bara att fortsätta och hoppas denna vecka blir lättare och bättre..... ;o)

Må så gott denna tisdag
Kramen
jessi sa:

Kolmården är ju så roligt! Älskar girafferna!



Här lyser solen och det är vårkänsla! LOVELY!

2010-05-11 @ 13:26:45 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0