Fredag och snart Pingshelg


Vilken maskrosäng.....

Då var det fredag igen. Veckan har gått så fort även fast jag inte har arbetat. Har verkligen njutit av vädret och återhämtat mig från allt det tråkiga de sista veckorna. Börjar känna mig lugn i kroppen och tårarna har stillat sig ;o) Det är ju så här jag vill vara, glad och positiv :o) Hur ska jag någonsin kunna jobba när jag tar så illa vid mig av elaka människor och varför låter jag dem suga ur all min energi. Jag har ju fortfarande vissa personer som jag gillar och som är glada och positiva och varför kan jag inte hålla mig till dem. Det är inte lätt att vara människa!!!
Man kanske skulle vara en katt ;o)

På tal om katt så kom min lille Helge hem till slut men inte förrän 23, mitt lilla bus ;o) Jag var så orolig att jag nästan ville gråta och trodde givetvis det värsta men när jag kollade ut en sista gång innan jag skulle gå och lägga mig så kom han springande, blev såååå glaaad :o)
Både katten och jag kunde sova gott och inatt har han verkligen sovit, inget springande och skrikande. Ligger även i skrivande stund och sover, det var tydligen jobbigt att vara ute så länge ;o)

Önskar er en bra fredag
Kramen
Camilla sa:

Vad bra att katten kom hem igen.

Han ville nog bara fara på lite äventyr och göra matte orolig :)

Ha en bra dag och kram på dig!

2010-05-21 @ 09:34:21 | http://cammo69.blogspot.com
mamma mina sa:

Godmorgon.Ha en skön helg..Härlig sommar bild..Nu är det så skönt väder..Får hoppas att solen tittar fram denna dag.kram

2010-05-21 @ 10:43:59 | http://blondis81blogg.se
Josefine, Blåeld sa:

Tur att kisen kom hem, vi har en rymmare här också: så fort dörren är öppen i 2sek så rusar han ut...



Beundrar dig för ditt mod att säga upp dig då det inte känns rätt! I det långa loppet är jag säker på att det är rätt val, håller tummarna för dig!



kramar!

2010-05-21 @ 12:38:59 | http://blaeld.blogg.se/
Cilla sa:

Vad skönt att katten kom tillbaka=D

Har tittat runt lite på dina foton..dom är så fina!

självklart har jag läst oxå.=D

Kram och ha en fin fredag

2010-05-21 @ 13:59:38 | http://cillapilla.devote.se
mamma mina sa:

God eftermiddag vännen..Så härligt vädret är denna fredag..Blev att man var ute i ca 2 timmar med wille...gungade o fotograferade o njöt i sommar värmen...nu i eftermiddag kommer solen fram o tillbax så det är skönt..ska nog grilla i kväll på balkongen..mums vad gott..

Brukar du vara i Malmö något nu när du har flyttat ner till Skåne.Hoppas att du får en varm o skön helg.kram kram

2010-05-21 @ 15:37:32 | http://blondis81blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0