Fotografering i rapsfälten


Fina gula fält överallt.....

Jag trotsade blåsten då solen äntligen tittade fram och gick en promenad. Idag hade jag med systemkameran och knäppte som vanligt en massa kort. Travade ut i rapsåkern och försökte få en fin bild upp mot den blåa himlen, jag blev ganska nöjd :o)
Idag har det varit en sådan där långtråkig dag då man inte har lust med något, ute regnade det och blåste och själv låg jag under täcket och läste och sov om vartannat. Känns inte så bra, måste nog få något att göra snart eller någon man kan prata med om dagarna. Funderar på att åka hem till Norrköping ett par dagar men vet inte om man får det då man är arbetssökande????

Jag tog mig i alla fall i kragen och gick en promenad på lite över 9 000 steg och så blir det en promenad med mannen ikväll. Nu ska jag laga lite mat, något lätt då jag syndat så mycket denna vecka och ska därför inte gå och väga mig ikväll. Man vill ju inte stå där och skämmas om man gått upp lite ;o)

Kram alla söta bloggare
Camilla sa:

Vilken kanon bild!

Jätte fin!

Det är som jag sagt....du är proffs!

Ha det bäst!

Kram!

2010-05-25 @ 18:51:13 | http://cammo69.blogspot.com
Ann-Louise sa:

Ja vad trist väder det är =0(. Min solbränna har jag skaffat mig sakta men säkert med en stund nu och då. Och helgen tog den rejäl fart!! Blir ganska lätt brun, men inte om benen....suck.



Hoppas du inte längtar till N-köping för mycket. Tycker mig läsa det mellaan raderna liksom. För sök komma igång med nått där du träffar människor!



Kram

2010-05-25 @ 19:19:54 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Bella sa:

Otroligt vacker bild, så fint och kontrastfullt med den gula rapsen mot blå himmel :)



Skönt att du tog dig ut på en promenad, förstår att det blir långtråkigt och det är nog viktigt att försöka göra något där du träffar folk, vilket så klart är lättare sagt en gjort...



Ha det gott



KRamar Bella

2010-05-25 @ 20:33:28 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Susanne P sa:

Härlig bild!

Kram

2010-05-25 @ 21:04:56 | http://www.susannep.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0