Ett stort beslut ska tas


Mini Jars från Iittala.......

Dessa små söta köpte jag på Iittala outlet i lördags, impulsköp men de var sååå fina. Den ena i vattengrönt blev perfekt till mitt flingsalt. Burken har ett lock med gummikant och om det är tätt vet jag inte.

Då har vi kommit till denna dag då ett beslut ska tas. Jag vill inte vara kvar på detta jobb och jag är också livrädd för att bli arbetslös, har aldrig varit det så det känns inte alls bra :o( Kommer jag någonsin få ett jobb igen och hur kommer vi klara oss utan min inkomst???? Ja, jag har riktigt ont i magen idag kan jag säga och jag känner mig yr i huvudet av allt tänkande hit och dit ;o)
Nu ska en del telefonsamtal ringas och sedan får vi se vad som händer, önska mig lycka till :o)

Ha en bra start på veckan
Kram och på återseende
Agge sa:

Lycka till Susanne!!!:)

Hoppas det löser sig... Nä ändrar mig!! Klart att det löser sig med jobb!!! Du ska ju inte gå kvar och må dåligt!!!!Stor kram från mig till dig!!!:)

2010-05-17 @ 10:20:15 | http://farmoragge.blogspot.com/
Camilla sa:

Det var det som jag anade.

Lycka till,vännen!

Kram på dig!

2010-05-17 @ 12:43:41 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0