Ett gulligt hjärta till mig


Sååå söt.....

Denna söta lilla blomma köpte jag till mig själv när vi var i Råå igår, hade fått ett presentkort som jag passade på att utnyttja nu när jag behöver piggas upp lite ;o)
Tyvärr tycker lillkatten Helge att denna var lite rolig och drar då upp blommorna hela tiden, ja något fint hem kan man inte ha längre då han är mellan golv och tak och energin är på nivå 200!!!!! Blir han inte lugnare snart måste vi nog göra något drastiskt.......:o(

Idag är det grått och regnigt här i Höganäs, såååå tråkigt med detta regn!!!!
Snart ska jag träffa Cecce som är på väg hit upp från Lund, ska bli så roligt att få träffas igen. Kanske får jag hjälpa henne med getterna, det verkar vara ett svårt jobb hon åtagit sig ;o)

Ha en bra dag mina bloggisar
Kraaaam
Marie sa:

Gulligt hjärta!

Synd att ni har dåligt väder,här skiner solen men vi hade spöregn både i går och förrgår när ni hade fint.

Lycka till med getterna i dag!

2010-05-15 @ 17:41:15 | http://sjovreten.blogg.se/
jessi sa:

Vad jobbigt med en så busig kissekatt.. han kanske skulle passa som katt ute i en bondgård eller något.. Hoppas han lugnar ner sig när han blir äldre!



Då förstår jag dig fullt ut om det känts dåligt hela tiden och det är verkligen inte ok att inte vilja prata med dig. Kommunikation som är så viktigt. Hoppas du hittar något annat jobb snart!



Många kramisar!

2010-05-15 @ 18:10:36 | http://lyckoljus.blogg.se/
Josefine, Blåeld sa:

Min Java (norsk skogkatt) är snart 9 år, men de första åren då vi bodde i lägenhet var han helvild, bet av elkablar, välte ner allt och gnagde på det mesta! Han är fortfarande innekatt men lugn och ibland alldeles för snäll då Ludvig "leker" med honom!

Tror att även Helge lugnar sig med tiden, det gäller att aktivera, ha leksaker och ev. gå ut i sele!



Kramar, kul att du och cecce ska ses!

2010-05-15 @ 20:36:00 | http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0