Ett brev på posten


Mycket passande denna dag....

Vad kunde inte vara mera passande denna dag. I brevlådan låg ett fint brev med fin text och i kunde jag finna ett kort med ett presentkort på 100 kronor från mäklaren vi köpte lägenheten av. Tack svensk fastighetsförmedling för detta :o) Presentkortet gäller på en mysig blomsteraffär i staden, så något ska jag nog hitta ;o)
Efter jag var på min arbetsplats i morse blev jag så slut så jag sov några timmar i soffan och sedan har många vänner ringt och önskat mig lycka till och att det var ett bra beslut.
För någon timme sedan kom jag hem från en härlig strandpromenad där solen äntligen ville visa sig :o) Jag andades in en massa härlig havsluft och kände lugnet sprida sig i kroppen.

Ett stort tack till alla som peppar mig och önskar mig lycka till!
Stora kramar från mig
PRNM sa:

Alltid roligt med ett present kort,

Tror att du tog ett bra beslut även om det känns lite tungt just nu.... men klart att allt kommer att ordna sig och att du får ett nytt jobb, tänk positiva tankar.

Kramisar

2010-05-17 @ 19:55:00 |
Bella sa:

Man borde verkligen skicka mera kort och brev med posten, det är ju kul att hitta en liten hälsning i brevlådan :)



Hoppas du kan hålla dig vi gott mod trots ditt beslut att säga upp, starkt gjort av dig och nu hoppas jag du hittar ett nytt jobb inom kort. Trist med karensdagarna, men det får väl helt enkelt lösa sig...



Ta hand om dig



Kramar Bella

2010-05-17 @ 20:55:06 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Emma sa:

Skönt att du verkar nöjd med ditt val! De gör mig glad!

Du kommer säkert att finna ett jobb snabbare än du anar. : - )



Kramis vännen

2010-05-17 @ 20:55:52 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0