Det växer så det knakar i naturen


Smörblommorna är på gång.....

Äntligen fick vi lite sol här i Skåne idag, dock försvann den klarblåa himlen som visade sig i morse men lite solglimtar har vi fått :o)
Började med en promenad till arbersförmedlingen men där var det stängt idag, blir ett nytt försök i morgon då det skulle vara öppet. Tog mig istället en skön promenad genom Höganäs och när jag kom hem, hör och häpna så somnade jag i soffan och sov i hela tre timmar!!!!
Har nu varit och vägt mig och denna vecka hade jag gått ner 0.7 kg, sammanlagt är det nu 4.2 kg :o).

Har börjat gå ut med lillkatten i sele och det fungerar ganska bra förrutom i dag då han slet sig, blev lite svettig där ett tag. Funderar mer och mer på att lämna honom till någon på landet där han kan få vara ute och springa fritt men jag vill också att han ska få vara inne och kela och mysa för det gillar han också. Om det finns någon som är intresserad att ta hand om våran katt på dessa vilkor så kan ni höra av er.

Nu väntas en skink och ostpaj i ugnen sedan blir det tv för hela slanten då det är Ugly Betty och Desperate houswives, hoppas jag i alla fall :o)

Ha det bra denna kväll
Kraaam
Carolines hemligheter sa:

Vad duktig du är som gått ner över fyra kilo, bra jobbat :-) Kör du någon diet (typ GI) eller är det den gamla hederliga modellen "lite mindre av allt" som gäller? Själv känner jag mig som en riktig julagris i dessa dagar men skyller på graviditeten, även om den mest verkar ha satt sig på rumpa och lår ;-)



Ha en riktigt skön kväll, kramar!!!

2010-05-18 @ 19:58:22 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Håller tummarna för dig och ditt jobbsökande. Hoppas det känns bättre nu och känner att du gjort rätt val, man kan inte gå och må dåligt!



Grattis till viktnedgången, duktigt gjort tycker jag!



Stora kramar

2010-05-18 @ 20:22:29 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Gabriella sa:

Oh nej lämna inte bort Helge...han är så söt:p

2010-05-18 @ 20:54:44 | http://gabriellamalki.blogg.se/
Eva sa:

hej..vad duktig du är!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-19 @ 07:54:00 | http://evapinglans.webblogg.se/
Camilla sa:

Grattis till viktminskningen!

Oj ja....jag vill ha en katt men tyvärr är både Sanna och David allergisk.

Annars hade den katten fått hur mycket körlek som helst.Jag ÄLSKAR katter!

Ha en bra dag och kram på dig!

2010-05-19 @ 08:19:14 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0