Tisdag med solsken


Havet igen.......

Nyss vaknat denna tisdag, jag sover visst bort dagarna ;o)
Måste erkänna att det blir riktigt långtråkigt att gå hemma så här, kanske för att det är en ny stad och för att jag inte känner någon här. Jag som alltid sagt att jag lätt skulle kunna bli hemmafru!!!!!

Idag skiner i alla fall solen här nere så en promenad ut är nog inte fel, kanske blir att gå till blomsteraffären och köpa något fint till fönstren. Nu har jag äntligen fått upp gardinfästen i sovrumet, så idag kan jag pyssla med gardiner. Ska även slipa och olja in köksbänken, vet inte vad det är för lustig bänk för det blir fläckar direkt man ställer något där. Kanske är det olja som behövs!!
Ska även försöka få färdigt min tavla, bara lite kvar. Sedan ska ni få se på konstverk ;o)

Imorgon är min sista lediga dag, för på torsdag kör jag igång med mitt nya jobb. Ska bli jättespännande, hoppas man lever upp till deras förväntningar.

Ha en underbar dag
Kramen
Camilla sa:

Vilken spännande torsdag det ska bli för dig.

Klart att du lever upp till deras förväntningar.

Här snöar det...igen:(

Ha en bra dag och kram på dig!

2010-03-02 @ 11:17:27 | http://cammo69.blogspot.com
Amanda sa:

Spännande med nya jobbet! Det är ju alltid bättre med ledighet om man först har jobbat för den. :)



Sv. Tack ska du ha! jag har försökt knåpa ihop en design själv vilket inte var helt lätt. Vi får väl se om den får stanna. Jag har inte bestämt mig än. :)

2010-03-02 @ 13:22:36 | http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0