Mitt möte med svanen


Visst är jag fin.....

Här kommer ytterligare några bilder på svanen jag träffade på stranden igår. Jättekul att fota denna svan på så nära håll, tror inte det händer för ofta då dessa kan vara ganska aggressiva.

Har idag haft sovmorgon och börjar inte förrän halv nio men jobbar till halv sex och då blir det raka spåret till flygplatsen med sonen. Tråkigt att behöva jobba så länge nu när sonen är här men man vill ju inte hålla på och ändra och styra när man är ny på jobbet ;o)

Nu är det dags att göra sig ordning för avfärd
Ha en bra dag
Kramisar
Camilla sa:

Svanar är vackra.

Synd bara att dom är så aggressiva.

Ha en bra dag och kram på dig!

2010-03-15 @ 12:02:30 | http://cammo69.blogspot.com
cecce sa:

Underbara svanbilder!!!



Du, om du känner att det blir för "tufft" med Helsingborg på onsdag förstår jag det fullkomligt. Vi kan säkert hitta en annan tid om du vill.

Känner själv att det tar på krafterna att jobba och den lediga dagen behöver man ju vila så...

Vi kan väl höras i morgon. Jag jobbar mellan 10-12.



Ha en fin dag på jobbet!

Kram

2010-03-15 @ 13:54:16 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0