Min fina Ranunkel


Jag ville ha vita men denna färg var också fin.......

Godmorgon i stugorna!
Har varit vaken några timmar då jag haft en mycket pigg Helge här hemma, vilken energi den katten har!!!!
Hoppas verkligen att han blir lite lugnare efter vi har kastrerat honom på torsdag, vet inte annars om vi kan ha honom kvar i lägenheten.

Någon vann över 200 miljoner på Lotto här i Skåne men det var inte vi ;o( Det hade suttit fint annars!!!

Stannade till i en liten mysig gårdsbutik i Domsten igår och hittade denna fina lila Ranunkel, den blir fin på balkongen :o) Jag hoppas vädret blir lite bättre idag så att jag kan göra lite fint därute.

Nu ska jag förska sova ett tag igen men katten är fortfarande mellan golv och tak :o(

Kramisar
Miia - There´s no place like home sa:

Godmorgon på dig =) Du tar alltid så fina bilder, älskar dem!



Tack för tavel-tipset! Jag ska kika där och så får vi se vad det blir av det.



Ha en mysig söndag! Kraaaam

SOFFIEPROPP sa:

oj va pengar det blev för den ensamme vinnaren.

Å va vacker din blomma är,

Ha en toppen avslutning på helgen,

kram

2010-03-28 @ 16:07:30 | http://soffie69.blogg.se/
Cilla sa:

Åh så fin! Det är inte så fint väder här heller.Solen var framme 2min förut.=/

Vill oxå greja på balkonen.=)

Kram

2010-03-28 @ 17:39:34 | http://cillapillas.blogg.se/
Mamma mina sa:

God kväll..Nu blev det kvälls sol..Härligt..Härliga bilder på blomman..Hoppas att du får en skön kväll.kram

2010-03-28 @ 17:43:18 | http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0