Jubileum på Iittala


Äntligen har jag fått en Aaltovas........

Idag har det regnat och blåst hela dagen, sååååå ruggigt :o(
Det blev lite butiksspan, först ut blev Iittala som firade 1 år och där köpte jag mig en äppelgrön Aaltovas till ett mycket bra pris och dessa vinglas endast 29 kronor styck.
Sedan bar det iväg till ett köpcentum som vi aldrig varit på, Hylinge men det var inget vidare.
Väl hemma kände jag mig så frusen och trött att jag somnade i soffan ett par timmar, nu får vi se om jag kan sova inatt ;o)

Här släckte vi ner denna timme när det var Earth hours, satt här med tända ljus och tv:n var faktiskt på. Kanske fuskade vi???

Hoppas ni haft en bra dag och att vädret varit bättre hos er
Kram och god natt alla fina
Ann-Louise sa:

Vi hade tv:n på med, så då fuskade v båda!



Fina köp, jag kom aldrig iväg dit. Vad kostade vasen tro??



Kram och sov gott!

2010-03-27 @ 23:07:04 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Miia - There´s no place like home sa:

Godkväll!



Jag är precis hemkommen från Iittala Outlet. Spanade också in de fina vaserna och det fina priset! 349 pix är sjukt billigt ju! Men det förstod inte min sambo haha.. ;)



Dock blev det ingen vas shoppat idag, men lite annat smått & gott från Iittala.



Trevlig kväll! Kram /Miia

Fru Evelina sa:

Vi kollade också efter tulpanvas men fastnade inte riktigt för en sån där... Men fina var dom! Och vinglasen var ju verkligen ett fynd :-)



KRAM

2010-03-29 @ 22:13:41 | http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0