Härlig söndag med solsken


Mina fina vita tulpaner.......

Då var det söndag redan och imorgon börjar en ny arbetsvecka och riktigt lång dessutom. Jobbar hela sex dagar och endast ledig på onsdag.
Idag skiner solen och vi ska snart ta en promenad mannen och jag, havet lockar och givetvis är kameran med ;o)
Sonen vill vara hemma och plugga, så härligt att ha sina barn hemma :o) Men dom börjar bli vuxna så man måste försöka och vänja sig att de inte alltid finns just här hemma. Men när man väl ses så är det så härligt och mysigt att få pyssla om dem. Hoppas vi alla kan träffas någon dag i påsk hemma hos mina föräldrarna i Norrköping. Sonen fyller dessutom 19 år runt påsk och det måste ju firas :o)

Vad tyckte ni om årets vinnare i melodifestivalen? Jag tycker Anna är riktigt duktig, tyckte i och för sig att alla bidragen var bra i år. Hade svårt att bestämma mig för just en låt ;o)

Nu är det dags att klä på sig och bege sig på en liten promenad innan solen försvinner.
Fridens Liljor
Susanne P sa:

Jag tyckte inte om Annas låt men det var nog många som gjorde det eftersom hon vann...

Ha en bra söndag!

Kram

2010-03-14 @ 11:47:27 | http://www.susannep.blogspot.com/
Emma sa:

Det var MÅNGA bra bidrag igår! Men Darin är BÄST enligt mej ; - )

Anna tror jag kommer gå långt!



Kan förstå att du njuter av att ha dina hjärtan samlade. Är något visst med nära & kära!



NJUT söndagen vännen & KRAMAR

2010-03-14 @ 14:25:37 | http://jemsi.blogg.se/
Marie sa:

Hej, Annas låt var jättebra tycker jag. Vi har också tagit en promenad i solen i dag,så härligt! Men på YR.NO har dom lovat snö på tisdag!! Jippi!!



kramar!

2010-03-14 @ 21:01:00 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0