Grattis alla kvinnor


Snart kommer det nya levande blommor.....

Denna vecka börjar med en ledig dag, inte helt fel. Annars är denna vecka ganska lugn med bara tre arbetsdagar men det tar jag igen nästa vecka då jag jobbar hela sex dagar!!
Idag blir det lite av det vanliga plocket och sedan måste jag måla färdigt min tavla för det är så lite kvar. Sedan ska den upp på väggen någonstans och om ni har tur får ni se den här på bloggen idag, mitt mästerverk!!!!!!

Idag är det Internationella kvinnodagen, så grattis alla underbara kvinnor för idag är det våran dag :o)

Ingen sol vill visa sig här idag och jag som ställde ut våra balkongmöbler igår, hade tänkt sitta där mot solen och ha det skönt idag.

Ta nu hand om er och njut av att vara kvinna
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0