Första dagen på jobbet


Söta hjärtan från butiken Valentin i Ängelholm.......

Första dagen på mitt nya vikariejobb är gjord, oj så trött jag är ;o) Kommer nog att somna ovaggad i kväll.
Det har gått bra men så många nya intryck. I detta kök lagar man mat till 1300 och sedan ska maten skickas till ca 90 olika ställen, gäller att hålla reda på allt. Kan säga att detta nog inte är något för mig, för mycket industri, jag vill jobba mer med känsla och kreaktivitet. Ett litet café är nog bättre för mig som vill så mycket ;o)
Men det är absolut något att börja med och man lär sig säkert mycket nya saker och kanske kommer man till ett mindre kök under vikarietiden. Hoppas de andra jobben som jag sökt hör av sig snart, där finns något som jag brinner för och som jag verkligen vill testa innan jag blir för gammal.

Visar mina nya gulliga hjärtan som jag köpte i butiken Valentin i Ängelholm :O)

Nu ska jag läsa lite bloggar och bara slöa framför tv:n
Kram alla söta och roligt att ni undrar hur det gått för mig idag :o)
Marie sa:

Förstår att det måste kännas skönt att ha första jobbdagen "avklarad", många nya intryck, nya ansikten och sysslor.

Alla jobb är ju inte så roliga men något nytt lär man sig alltid och så vill man ju gärna ha lite "money."



Jättesöta hjärtan, var tänker du hänga dom?



Ha en skön kväll och vila ut! kram!

2010-03-04 @ 18:24:05 | http://sjovreten.blogg.se/
jessi sa:

Jag förstår att du är trött, mycket nya intryck och relationer. Hoppas du hittar något annat sen som du trivs med mer men bra att du har jobb nu. Det är lättare att få ett annat jobb om man har redan ett jobb tror jag.



Många kramar till dig!



2010-03-05 @ 07:37:56 | http://lyckoljus.blogg.se/
Emma sa:

Skönt att första dagen är avklarad! O visst man måste börja någonstans ju! Hoppas du får svar från något drömjobb ; - )



Jättesöta hjärtan!



Må så gott & ha en underbar fredag vännen!



KRAMAR

2010-03-05 @ 08:43:41 | http://jemsi.blogg.se/
Cilla sa:

Då förstår jag att du är trött! Har du aldrig fuderat på att öppna eget?Det är ju fruktansvärt mycket jobb med det,men du verkar verkligen älska det du gör.=D

Vad fint du har fått de i sovrummet!

Kram=)

ps.Jag har flyttat min blogg så du får gärna säga vad du tycker.Jag har inte avslutat den gamla på devote ännu om jag ångrar mig.

2010-03-05 @ 10:37:28 | http://cillapillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0