En riktigt slö söndag


Nya kuddar som jag klickade hem från HM home för ett tag sedan.......

Oj vilken seg söndag det varit idag. Vi sov länge, bloggade sedan länge, somnade ytterligare i soffan ett tag.
Till slut tyckte mannen att det var dags att gå ner och få ordning i förrådet och med tunga steg och suck och stön fick jag sedan på mig kläder och vi fick äntligen det gjort :o) Känns riktigt bra, allt överflödigt som låg och skräpade i lägenheten fick också plats. Sedan har jag legat i soffan och läst, tittat på tv, bloggat och lagat lite mat. I morgon är jag ledig och då måste jag få lite gjort och en promenad skulle inte sitta fel.

Hoppas ni har haft en bra dag och är riktigt laddade för en ny arbetsvecka.
Kramen
Bella sa:

Vilka snygga kuddar!!! Känns lite vår och sommar över dem :)



Låter som om ni haft en riktig slappar dag idag, kan vara skönt ibland.



TACK för din omtanke, det värmer då livet är upp och ner och jag tvingas vara den starka fastän jag själv mår skräp, man kan ju som bekant inte lätta sitt hjärta helt på bloggen utan får välja sina ord, det är så mycket mer än bara mina sjukdomar som spökar för tillfället... ändå skönt att skriva av sig lite, och då blir det tyvärr i gåtor...



Ha det gott



Kramar Bella

2010-03-07 @ 20:42:05 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Annas inspiration sa:

Hej!



De kuddarna är jättefina, finns här hemma med, men i går la jag undan dem. samlar katthår som tusan :-(



Hoppas du får en skön ledig dag

KRAMKRAM

2010-03-08 @ 09:03:39 | http://annasinspiration.blogg.se/
Camilla sa:

Vilka söta kuddar.

Jag är också ledig idag men någon promenad blir det knappast.

Städ och handling står på mitt schema.

Ha en bra dag och kram på dig!

2010-03-08 @ 10:44:09 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0