En lugn och skön söndag

Ett fint litet silverhjärta som jag hittade i den lilla gårdsbutiken.....

Jodå, det blev att somna om i morse och jag sov till halv elva. Här har det varit en lugn och skön söndag, lite städning, tvättning, matlagning och just nu sitter jag och målar på en tavla. Ute har det varit lite ruggigt, så någon promenad blev det inte. Har varit ute på balkongen och oljat in vårat nya bord, så nu står det lite fina blommor på bordet :o)

Detta fina hjärta hittade jag i den lilla gulliga gårdsbutiken som vi besökte igår, passar perfekt på min ljusbricka där allt går i silver. Jag tänker åka förbi där igen och köpa några flera, kostade bara 20 kronor.
Skickade även ut mannen till Iittala för att köpa en äppelgrön Aaltovas även till min mamma, han älskar att gå i den butiken den stackarn ;o)

Imorgon börjar en ny vecka sedan är det påsk, jag jobbar bara måndag, tisdag och onsdag sedan är jag ledig hela fem dagar och då bär det av hem till Norrköping. Sedan jobbar jag bara två dagar för att sedan vara ledig till den 14/4 då min nya tjänst startar. Skönt att man i alla fall har ett jobb året ut. Jag hade en himla tur som fick jobb så snabbt efter att vi flyttat ner hit :o)

Hoppas ni haft en bra dag
Kramisar

PS Jag är med och tävlar om ett jättefint halsband hos Evelina
Camilla sa:

Själv ska jag jobba hela påskhelgen.

Vad ska du jobba med?

Vilken tur du har som fick jobb så fort.

Hoppas att du kommer att trivas.

Ha det bra och kram på dig!

2010-03-28 @ 19:43:42 | http://cammo69.blogspot.com
cecce sa:

Hej!

Oj..vad du är flitig här på bloggen:-) Som vanligt hinner jag inte alls med vad jag vill. Tråkgt men sant. Som tur är har jag påsklov nu så jag hoppas hinna fatt lite. Helst av allt vill jag bara sitta här vid datorn hela dagarna men det går ju inte.

Hade tänkt ta mej en tur upp till Höganäs men nu läste jag nyss att ni ska till Norrköping över påsk. Typiskt!!

Önskar jag hade nära till Ittala....lyllo dej:-)



Ha en riktigt skön kväll nu.

Hoppas vi ses snart!



kram

2010-03-28 @ 20:56:59 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Hann inte till Iittala idag heller men jag tror nog att 349:- är ett superbra pris!! Kommer fler kampanjer säkert.

Skönt med lite ledigt och en tur hemåt i påsk! Och ett jobb får man väl se som en förmån dessa dagar!!



Kram

2010-03-28 @ 21:26:56 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Josefine, Blåeld sa:

Vad skönt att det ordnar sig med jobb! Aaltovasen är så fin, jag vill också ha en!! : )



Kram!

2010-03-28 @ 21:47:06 | http://blaeld.blogg.se/
Bella sa:

Vilket fint hjärta!!



Skönt med lite långledigt i samband med påskhelgen, själv är jag ledig fyra dagar och de ska bli sååå skönt!



Är så glad för din skull att det löste sig så fort med jobb för dig :)



Kramar Bella

2010-03-28 @ 21:53:30 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Eva sa:

kikar in bara..åhh vilket fint hjärta...allt bra annars?? kram

2010-03-29 @ 14:35:48 | http://evapinglans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0