En gråmulen onsdag


En bild över Viken som togs för ett tag sedan......

Redan onsdag och i morgon jobbar jag bara till 12, sedan är jag ledig i tre dagar. På fredag kommer sonen med flyget från Stockholm och ska vara här över helgen :o)

Jag är så trött när jag kommer hem från detta jobb att jag inte orkar göra ett dugg, så det blir ytterligare en slöarkväll framför dator och tv. Grey´s anatomy kan man ju inte missa ;o)
När jag kom hem så hade mannen lagat mat, spagetti och köttfärssås, så bra för då slapp jag det :o)
jobbet undrar dom vad jag tycker och om jag eventuellt är intresserad av en tjänst året ut. Vet inte vad jag ska säga, detta är inte riktigt vad jag tänkt mig, arbetskamraterna är supertrevliga och vi har så roligt men själva jobbet är nog inte jag.  Men helt klart skulle jag kunna vara där tills något annat mer intressant dyker upp.

Som ni ser så händer inte så mycket hos mig just nu men då detta är min dagbok så skriver jag lite om dagen varje dag i alla fall. Hoppas det inte tråkar ut er ;o)

Må så gott denna afton
Kramen
Emma sa:

Jens hälsar & tackar! : - )



Inte dåligt med jobberbjudande i dessa tider ju! Kan ju alltid vara smidigt att ha något så länge tills du hittar de du söker.



Gott när någon annan tar hand om matdelen i hushållet ; - )



Kraamen till dig från mig

2010-03-10 @ 19:02:52 | http://jemsi.blogg.se/
cecce sa:

Du är väl aldrig tråkig?!!



Förstår att du är tveksam till jobbet. Viktigt att man trivs med det man gör...Har du hört något från Ittala??



Ska försöka att inte överträna. Det är bara det att jag tycker det är roligt och jag blir pigg av det. Sen tänker jag att NU har jag tid...om ett tag tar jobbet överhanden så nu tänker jag unna mej att träna, vila och äta bra. Ta hand om mej så jag blir stark. Typ:-)



Vila nu och hoppas du får en skön morgondag. Jobbar bara till tjugo över tio. Jag vinner:-)

Kraaaammmm!!!

2010-03-10 @ 20:34:41 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Cilla sa:

Sv:Ja det blir helt fel när man försover sig.=b



Men jag har oxå min blogg som en dagbok.Jag är så glömsk och sen är det roligt att gå tillbaka och läsa vad man gjort och sagt.=)

Kramar

2010-03-10 @ 21:21:43 | http://cillapillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0