Sommar med för mycket ätande


Söta blomster.....

Jag känner mig lite depp i dag, ställde mig på vågen och det var inte så roligt. Efter mina dagar hos Cecce och midsommarhelg visar vågen på plus :o( Varför har jag så svårt att hålla i när jag väl börjat viktväktarna, slarvar bara mer och mer!!!!!!!!!! Jag betalar en bra slant i månaden för att gå dit och väga mig och få peppande och bra råd för att lyckas men jag struntar i att gå dit.
Jag avskyr om man får säga så att se mig i bikini och ändå så blir det en glass och lite annat onyttigt i sommarvärmen???
Ikväll måste jag i alla fall skämmas och gå dit och hoppas jag kan ta nya tag och verkligen få bort de tio kilo som jag har för mycket. Herregud, jag tror att jag har bantat hela mitt liv och jag har nog provat alla metoder som finns. Sista gången jag var med viktväktarna så gick jag ner 15 kilo och jag kände mig såååå fin och sa att nu ska jag aldrig gå upp igen och vad händer, kilo efter kilo ökas på och jag tillåter det??? Vad är det för fel på mig??? Jag kallar inte detta för tröstätande utan må bra och lycka ätande och då kombinerat med för lite motion.

Solen skiner i alla fall idag och jag kommer att packa strandväskan och plocka med mig brassestolen för några timmar på stranden. Som jag alltid har sagt, bättre brun och fet än blekfet ;o)

Ha en skön dag och håll igen på sötsakerna
Kramisar
Cilla sa:

Det är ju ännu jobbigare att hålla igen på godsaker när det är sommar och man vill sitta ute och fika.

Lycka till i kväll=)

Kram

2010-06-29 @ 12:39:28 | http://cillapilla.devote.se
jessi sa:

Jag har för några år sedan bara accepterat mina kilon och det är fantastiskt underbart! Man slipper känna sig besviken på sig själv och kan bara vara o njuta av livet. Det tar så mkt negativ energi att banta så aldrig mer. men det är inte alltid så lätt jag vet men nuförtiden känner jag mig nöjd o glad!



KRAM o ha det så bra!

2010-06-29 @ 12:49:06 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0