Snart överblommat


Vackert.....

Då var det fredag igen och denna fredag har jag sovit länge, blir tokig på att jag alltid vaknar vid tre fyratiden på nätterna eller är det kanske morgon!!
Idag har vi ingen sol och det passar mig perfekt för då kan jag pyssla lite inne utan att få dåligt samvete ;o)
Börjar känna mig lite förkyld, jag träffade ju min förkylda son och en vän förra helgen så de kanske var snälla och gav mig lite av deras bacciller ;o)

I morgon är en stor dag, bröllop och så min lilla födelsedag och den känns verkligen såååå pytteliten jämfört med detta bröllop som blivit såååå stort. Självklart ska jag titta då jag verkligen gillar vårat kungahus men en liten notis hade de väl kunnat ge mig i tidningarna ;o)

Många frågar mig vad jag använder för kamera och då vill jag berätta att jag använder en vanlig kompaktkamera SONY DSC-H20 och sedan har jag en NIKON 3000 och då har jag köpt till ett objektiv som gör det suddigt i bakgrunden, fråga mig inte vad det heter men jag gillar det verkligen. Denna NIKON skulle vara en bra nybörjarkamera och nybörjare är jag verkligen, har fotat i ca 1 år och tycker det är så otroligt kul och ännu roligare när jag får så många positiva kommentarer från er därute. Jag kan säga att denna fotografering är ett mycket stort intresse för mig just nu :o)

Önskar er en härlig fredag
Kramen
Malin.T sa:

Klart din födelsedag är viktigare än bröllopet, det förstår ju vem som helst! och mycket billigare för oss skattebetalare är det oxå ;-)!

Hoppas du får en helt underbar dag!

2010-06-18 @ 12:45:45 | http://www.cannolisblogg.se
jessi sa:

Så du har födelsedag imorgon, härligt! Ja bröllopet ska bli superkul att se!!!



KRAM

2010-06-18 @ 13:11:05 | http://lyckoljus.blogg.se/
Camilla sa:

Jag ska skåla en skål åt dig också i morgon.

En till brudparet och en till dig :)

Kanon fina bilder!

VA!!!

Har ni sol?

Här regnar det för fullt :(

Ha det bäst!

Kram!

2010-06-18 @ 13:28:47 | http://cammo69.blogspot.com
Emma sa:

Heej igen sweetie!



Ibland kan dåligt väder vara bra så att man får städat & så! ; - )

Här skiner solen emellanåt, skönt!



GRATTIS i förskott! Hur ska ni fira?

Lägg gärna ut recept på maten som ska göras : - )



MÅNGA Grattiskramar från mig

2010-06-18 @ 14:01:23 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0