Snart är det dags att sova


Lilla Helge njuter på balkongräcket.....

Idag har det varit en produktiv dag, jag har hunnit med det jag ska och ligger bra till, känns skönt :o)
Lite mer omständigt när man ska fira student i en annan stad, hade säkert varit smidigare om vi hade gått ut och ätit eller att vi beställt catering. Men jag har verkligen lust att fixa och dona denna gång, när den stora tog studenten för två år sedan pluggade han i Västerås och då blev det restaurang som också var riktigt trevligt.

Lilla Helge bor nästan numera på balkongen, var tvungen att en bild idag när han satt på räcket. Jag hade fel inställning men tycker bilden är fin ändå. Jag la ut hans favorit fårskinn och jösses vad han har myst på det :o)
Observera att han är inte utslängd på balkongen utan går in och ut om dagarna och det verkar passa honom perfekt.

I morgon packar vi ihop det sista och åker hem till lilla Norrköping, ska bli så mysigt att få komma hem lite. Det värsta är att man vill hinna med så mycket, träffa vänner, gå en sväng på stan och se att det ser ut som vanligt eller om det hänt något sen sist ;o)

Jag var förresten och vägde mig idag igen, har inte varit på två veckor då jag syndat så mycket men jag hade gått ner 0.1 kg i alla fall. Nya friska tag och det är ju lätt nu när vi ska ha fest!!!!!

Nu ropar kudden, sov gott alla söta
Kraaaaaaam

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0