Nytt i kexhyllan


Nya Brago havre.......

När jag var och handlade igår fick man smakprov på dessa nya BRAGO kex, kanske nyttigare med havre men de andra vanliga är mycket godare i min smak ;o)

Ännu en underbar och solig dag, ska packa lilla väskan och gå ner mot havet en sväng. Tror jag ska lägga mig på sandstranden idag, jag är barnsligt förtjust i sandstränder även att man har med en himla massa sand hem igen i väska och skor ;o)
Skönt med fredag och några lediga och förhoppningsvis fina dagar tillsammans med mannen denna helg :o)
Kanske dags och följa med på en tur med motorcykeln för det finns verkligen mycket att upptäcka här i Skåne och när vädret är så här underbart så är bara Skåne helt fantastiskt, får helt enkelt inte nog av det vackra.

Önskar er en härlig fredag
Kraaaam
Josefine, Blåeld sa:

Mm, nu blev jag sugen på kaffe och kaka! : )

Visst är det underbart med sommar - äntligen!



kramar!

2010-06-04 @ 11:16:12 | http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0