När kommer den riktiga sommaren och värmen


Jag vill ha sol och värme......

När ska den riktiga sommaren och värmen komma? Jag trodde att det var mera sommar här i södra Sverige!!!
Jag försöker fånga sommaren på bild i alla fall, denna bild togs igår när faktiskt solen visade sig lite.

Jag har inget hört från jobben jag sökt, kanske att jag skulle ringa själv......?! Jag ska i alla fall jobba på torsdag då de gamla ska få extra fin mat med förrätt på lördagen den 19 juni då Viktoria och Daniel gifter sig :o) Och jag kommer att sitta bänkad framför tv:n kan jag lova, tycker att de är sååå fina tillsammans :o)
Min egen födelsedag är inte så viktig ;o)
Jag har funnit en affärsidé som för mig är mycket lockande just nu, det kommer att bli en hel del telefonsamtal och information för mig som jag hoppas kommer leda mig till något positivt och bra.

Ska nu ta tag i dagen.....men vad händer idag???

Kramisar
Cilla sa:

Helt underbar bild!!Försök få ut dina bilder på en utställning=D Fyller du år på lördag=b



Kram och ha en mysig kväll

2010-06-15 @ 19:08:15 | http://cillapilla.devote.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0