Midsommarlunch


Idag firar vi midsommar.....

Här hemma firar vi en lugn midsommar, det är jag , mannen och sonen. För ett tag sedan öppnade vi up balkongen och dukade lite fint därute. Solen skiner och sillen och jordgubbarna smakar ljuvligt :o)
Vi hade tänkt ge oss iväg på lite midsommarfirande i Viken men orken finns inte riktigt.

Jag har haft två helt underbara dagar hos Cecce med familj, vi har haft så mysigt med god mat, vin, shopping, pratande. I morgon kommer ni att få se lite bilder på min vistelse där.

Önskar er en solig och härlig midsommar
Kramen
Camilla sa:

Mums!

Gud så läckert allt ser ut.

Nu blev jag hungrig.

Tackar!

Är bortbjuden på middag i kväll så tack för aptitretaren :)

Ha en underbar midsommar!

Kram!

2010-06-25 @ 16:36:49 | http://cammo69.blogspot.com
cecce sa:

Tack själv för underbara dagar.

Jag började liksom vänja mej vid tvåsamheten med dej:-)



Vad fint du dukat!! Vi har varit i Viken och dansat runt stången och nyss lassat i oss tårta. Den blev god:-) Kanske bottnen blev lite tjock men annars var den jättegod:-)



Hoppas ni har det bra!

Kramar

2010-06-25 @ 18:10:47 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0