Kärlek


Nya pjucks.....kärlek vid första ögonkastet....

Älsklingen gav mig ett par nya skor idag :o)
När vi var på IKEA en snabbis så såg jag dessa skor på en tjej i kassakön och jag var bara tvungen att fråga var hon hade köpt dem, hon blev jätteglad. Och som tur var så var det i en italiensk butik i Hyllinge som inte alls är så långt att åka till.
Jag gillar skorna då de är lite sportiga, lite ballerina stuk, har en liten klack så att man kan ha dom både till vardags och lite finare tillställning. Skon var helt i skinn och jättesköna, så dessa blir bra till de kläder jag ska ha på sonens student på torsdag. Tack snälla darling!!

Annars har det inte hänt så mycket denna söndag, städning och mys på balkongen har det blivit. Tyvärr ingen bakning som var meningen :o(
Fixat lite i arbetsrummet där sonen som kommer hem ikväll ska bo i sommar, lite trångt men finns det hjärterum så finns tjärterum ;o)
I morgon har jag också en tid till en handläggare på arbetsförmedlingen, spännande att se vad hon har att säga.
Nu ska jag hänga tvätt och göra en lasagne som ska bli matlådor ;o)

Kramisar
Milla sa:

Åh, va fräcka och snygga skor...vilken butik va det och var dom väldigt dyra?

2010-06-06 @ 21:19:00 | http://memillakilla.blogspot.com
Josefine, Blåeld sa:

Kul med folk som vågar fråga var saker är köpta då man gillar kläder etc.! Uppskattas ofta av den man frågar också!



Lycka till på AF! Kram!

2010-06-06 @ 21:24:23 | http://blaeld.blogg.se/
Josefine, Blåeld sa:

Jag köpte jordgubbar för någon vecka sedan, då kostade ½ liter 35 kr.. Men gott var det! : )

2010-06-06 @ 21:26:55 | http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0