Höglanskossor


Långhåriga och söta....

Gillar dessa höglandskor som kommer från Scottland, långhåriga och har även sina horn kvar. Har faktiskt inte sett dessa kor förrut så det var en upplevelse att träffa dem igår på vår cykeltur ;o)

Idag har vi ingen sol här i Höganäs och det passar mig ganska bra då jag har lite att pyssla med. På torsdag tar sonen studenten i Norrköping och jag ska baka lite till det idag och så kommer sonen från Stockholm hem ikväll för att jobba på mannens jobb hela sommaren. Ska bli roligt att ha honom hemma ett tag men det blir säkert en omställning för både oss och honom. Jag tror i alla fall att jag måste börja laga mat varje dag igen och jag kommer säkert få höra orden "när ska vi äta" och "vad blir det för mat" ett flertal gånger under sommaren ;o)

Ha en skön söndag mina vänner
Kamisar

SOFFIE sa:

å vilka lurvigt söta kor!

2010-06-06 @ 20:09:00 | http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0