Hemma efter en dags arbete


Söta smörblommor......

Då har man fått arbeta en dag och det kändes riktigt roligt, då jag bara fått en vikarietjänst så vet jag inte när de ringer nästa gång men jag hoppas det blir snart. Det var ett litet gulligt kök där man bara lagar mat till ca 180 gamla, passa mig perfekt!!!! Vet i alla fall att de behöver en kokerska till hösten och vill testa mig lite ;o)

Det blev soligt och fint till slut även denna dag men för min del var det nog bra att jag fick jobba istället för att sola, blev rejält röd efter mina timmar på bryggan igår.

Blir en lugn och skön kväll för min del, känns i kroppen att man inte varit igång på ett par veckor ;o)
Hoppas ni får en mysig kväll

Kramen
Carolines hemligheter sa:

Godmorgon!

vad kul att du hittat en ny tjänst, hoppas du får jobba så mycket du vill framöver. Tänk vad viktigt det är att hitta en arbetsplats att trivas på, ett roligt jobb gör ju tillvaron så mycket enklare och roligare medan ett jobb man vantrivs på kan spilla över på alla andra delar i livet så att hela ens vardag känns tung till slut!



Hoppas att du får en riktigt bra fredag och att solen lyser lika klart hos er som den gör i Stockholm just nu :-) Kramar!

2010-06-04 @ 08:01:14 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Camilla sa:

Vad kul!

Hoppas att dom ringer snart igen och att det är bra arbetskamrater!

Kram på dig!

2010-06-04 @ 08:32:22 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0