Härlig dag med vänner


Kanalen i Söderköping.....

Idag har jag träffat vänner i Söderköping, först blev vi bjudna på en jättesmarrig middag och sedan blev det en promenad vid kanalen. Vi gick in på kanalmagasinet då det blev riktigt blåsigt och kallt och där inne åt vi en varsin glass av deras italienska kulglass, mums!!!!!!!!!!
Här brukar det vara fullt med folk på semestern men idag som ni ser ganska lugnt ;o)
Nu ligger jag och slöar i soffan och har börjat plockat ihop lite inför morgondagens hemfärd.

Hoppas ni mår bra mina kära bloggvänner
Kramisar
Elin - Ett hus till oss sa:

Åh så underbart det låter och ser ut. Jag har hört talas om deras stora glassar.



Sv: Angående porträttfoto. Tipsen är att gå riktigt nära och prata mycket med modellen så hon/han känner sig bekväm. Fota när modellen inte beredd och försök få skäpan i ögonen.. Om det är starkt solljus, fota i skuggan (helst mellan sol och skugga) Kort skärpedjup tycker jag blir fint.



Kram elin!

2010-06-12 @ 21:50:14 | http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0