Ett besök på IKEA


Kökshandukar och somriga vaser.....

Det blev en sväng till IKEA för att få min oro för katten att stillas, vi åt lite mat och sedan hittade jag dessa jättegulliga kökshandukar med muffins på och även somriga vaser som passar prefekt till en kvist pioner just nu ;o) Handukarna kostade bara 49:- för 3 och dessa flaskvaser 19:-/styck.

Efter detta besök hade jag hoppats att katten låg i sin transportbur som jag ställt på loftet men ingen katt i sikte när vi kom hem :o( Pratade med en granne som sa att jag skulle ringa till en förening i staden som hjälper till att finna katter och hon sa även att jag skulle ringa polisen. Så jag ringde och hon fick alla uppgifter hon behövde och sedan stod jag och kollade ut genom fönstret och tyckte mig se katten på andra sidan gräset. Sa till tjejen att jag ser nog min katt men är osäker, sprang ut och visst var det lilla Helge :o) In igen och ringa tillbaka till polisen och tala om att katten var hemma igen. Nu ligger mitt lilla bus och sover. Vet inte hur jag ska göra imorgon om han skriker och vill ut???

Hoppas ni haft en skön söndag
Kramen
hilja sa:

oj vad glad jag blev att lilla Helge har kommit hem, var så orolig.

Kram.

2010-06-21 @ 08:01:50 |
Ann-Louise sa:

Gud så skönt!

Det charmiga med katter är att de lever sitt eget liv utan att man kan påverka men de ger en jobbiga stunder också!



Fina vaser, riktigt somriga!



Kram

2010-06-21 @ 09:04:03 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
mamma mindy sa:

God kväll..Så härligt sommar väder vi har haft denna dag..Ha en skön och mysig sommar kväll.kram kram

2010-06-21 @ 17:49:01 | http://blondis81.blogg.se/
mamma mindy sa:

God kväll..Så härligt sommar väder vi har haft denna dag..Ha en skön och mysig sommar kväll.kram kram

2010-06-21 @ 17:49:02 | http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0