En varm och blåsfri dag


Kan man ha det bättre......

Kan ni tänka er att vi har haft en så gott som blåsfri dag idag, blev riktigt svettigt vid havet där det brukar blåsa och det hade jag önskat idag. Ja man är aldrig nöjd, hade gärna badat för att svalka mig lite men nej det är nog kallt.....;o) Blev inte så många timmar då jag vill vara försiktig då jag brände på lite för mycket igår men när man bor så nära gör det inte så mycket om man är nöjd efter två-tre timmar. Åker man långt vill man ju utnyttja dagen bättre.

Mannen är ute med jobbet då de ska fira av någon som ska sluta på jobbet, så här sitter bara sonen och jag. Man blir riktigt slö av denna värme och inne går fläktarna för fullt men trots det är denna sol och värme ljuvlig :o) Måste säga att detta är en perfekt plats att bo på denna årstid och för er som inte varit i Höganäs säger jag bara, kom hit för det finns så mycket vackert att upptäcka!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag gå ut och kolla vart min lilla Helge är, peppar peppar har han kommit hem varje dag :o)

Kram på er
cecce sa:

WOW! vad brun du är!!

Nä...man kan nog inte ha det bättre än du just nu:-)

Lite avis är jag allt!



Kramar

2010-06-28 @ 23:27:27 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Camilla sa:

Låter som en helt underbar dag.

Här blåste det för mycket för att åka till en strand så det blev att ligga ute på vår gräsmatta.

Det gick ju också.... nästan ;)

Ha det bäst!

Kram!

2010-06-29 @ 07:51:12 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0