Ännu en härlig dag med en vän


Mysig söndag......

I morse åkte jag en snabbis till IKEA och på vägen hem åkte jag förbi hos Pia, en vän som jag träffade på mitt första jobb här i Skåneland. Tänk att jag redan har träffat två supertrevliga vänner :o)
Jag har suttit i solen hela dagen och ser nu ut som en kräfta, röd och åter röd!!!! Vi tog en sväng till Domstens hamn för att köpa vitlöksbröd med ljummen rökt makrill i och det var hur gott som helst, så dit åker vi nog flera gånger :o) Har ni sett att glassgubben har fått en tjej, såååå söta tillsammans ;o)
Tack Pia för att du tog dig tid med mig idag, det var så mysigt att träffa dig igen :o)

Sitter nu i en riktigt varm lägenhet, för fy så varm det blir här dessa soliga och varma dagar.
Men jag klagar inte för detta har jag längtat efter.

Hoppas ni också haft en härlig dag med mycket sol
Kramisar
Camilla sa:

En fråga bara....Hur kan man ta sig en snabbis till Ikea?

Det tar ju en hel dag att gå där ;)

Eftersom jag jobbat hela helgen har jag inte fått njutit av solen men min tid kommer väl också? :)

Ha det bäst!

Kram!

2010-06-27 @ 20:00:38 | http://cammo69.blogspot.com
Pia sa:

Susanne:

Tack själv för en fin dag här hos mig, roligt att äntligen kunna träffas igen.

Superfina bilder som vanligt.

Visst är det fint i Skåneland när den visar si från sin soligaste sida.

Har alltid tid för dig, är välkommen precis när du vill.

många kramar

2010-06-27 @ 20:38:08 |
Sus sa:

Mmmm...vitlöksbröd med ljummen makrill...m.mmm!

Jag har hört talas om GBkillens Viktoria men aldrig sett dem ännu, förrän nu :)

Sol har det varit även här i Lund och skinnet hettar, men det kvittar, låt det svida lite nu när äntligen Sommaren är Här ;)



Kraaaaaaaaaaaaaaaam

2010-06-27 @ 20:52:16 | http://blomtoken.blogg.se/
Rebecca sa:

fina bilder ^^,

2010-06-28 @ 08:25:11 | http://rebeckhaam.blogg.se/
Camilla sa:

Sv: EN gång i månaden???

Jag är på Ikea EN gång per ÅR!!!

Närmaste Ikea ligger 20 mil här i från :(

Ha det bäst!

Kram!

2010-06-28 @ 08:35:46 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0